Ontstaan Stichting Zendingsvrienden:

Vanaf januari 1980, was het toenmalige kerkgenootschap Evangelische Gemeente IJlst, actief met het stimuleren en ondersteunen van zendelingen en zendingsorganisaties, met als doel handen en voeten te geven aan de Bijbelse zendingsopdracht zoals omschreven in het evangelie van Mattheus hoofdstuk 28 vers 18 en 19

“Jezus zei tegen hen: Ik heb alle macht in hemel en op aarde gekregen. Ga er daarom op uit om alle volken tot mijn discipelen te maken”

Per november 2003 is de Evangelische gemeente te IJlst opgegaan in de Evangelische Gemeenschap Sneek.

Toen is Stichting Zendingsvrienden opgericht met als doel om fondsen te werven ten behoeve van evangelisatie en of zending en zendingswerkers, materiele hulpverlening, dat alles in de meest uitgebreide zin van het woord.

Contact

Contactgegevens Stichting Zendingsvrienden:

Adres: Ylostinslaan 66
8651 AV  IJLST

Contactpersoon:
Peter F.Walinga mobiel bereikbaar +31(0)6 13038330

E-mail: info@stichtingzendingsvrienden.nl

IBAN : NL79.RABO.03261.62879
Met uitzondering van Project Siloam op Curaçao IBAN NL13.INGB.0007.068952)

Stichting Zendingsvrienden te IJlst is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Leeuwarden Dossiernr. 01101738

Stichting Zendingsvrienden is door de belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) voor onbeperkte tijd. Fiscaalnummer is 8158.07.934

Contact