Onze projecten

Stichting Zendingsvrienden ondersteunt diverse projecten. Lees onderstaand meer over alle projecten. Heeft u vragen over projecten of wilt u zelf een project aanmelden? Neem dan contact met ons op.

God’s Woord voor iedereen!

Wij, Dakota en Brenda, zijn sinds 2,5 jaar fulltime zendelingen...

Wij, Dakota en Brenda, zijn sinds 2,5 jaar fulltime zendelingen bij Jeugd met
een Opdracht in Amsterdam. Wij geloven dat iedereen de kans moet krijgen
om de Bijbel te lezen en te begrijpen! Zowel de mensen die (nog) geen Bijbel in
hun bezit hebben, als ook diegenen die er mee zijn opgegroeid.

Dit doen wij door het begeleiden van verschillende cursussen hier in Amsterdam, die
mensen in de gehele Bijbel onderwijzen d.m.v. klassikale lessen en Bijbelstudies.

We trainen gelovigen die een zendingsroeping hebben in het buitenland, zodat zij naast het uitdelen van bijbels ook kwalitatief onderwijs kunnen geven. En we helpen ook mensen die in hun eigen land anderen enthousiast willen maken om het Woord van God te ontdekken!

Meer informatie over JMEO Amsterdam & bijbelcursussen waar wij deel van uit maken, kunt u vinden op: → https://www.ywamamsterdam.com/training

Contact

Voor meer informatie over de Stichting Zendelingsvrienden en de mogelijkheden, kunt u contact met ons opnemen. Uw contact persoon is de heer Peter F. Walinga