Onze projecten

Stichting Zendingsvrienden ondersteunt diverse projecten. Lees onderstaand meer over alle projecten. Heeft u vragen over projecten of wilt u zelf een project aanmelden? Neem dan contact met ons op.

Jeugd met een Opdracht

Graag stel ik me even voor.

Ik ben Eva van Atten, 24 jaar oud.

In 2020 heb ik de Discipelschap Training School (DTS) bij Jeugd met een Opdracht (JmeO) in Heidebeek gevolgd. Sinds augustus 2021 ben ik zendeling bij JmeO.

Ik maak de komende twee jaar deel uit van het Discipel Training Centrum, waarin ik staf ben van de september DTS. Het doel van deze school is God leren kennen en God bekend maken, door middel van een les fase en een outreach (praktijk)fase.

Meer informatie over Heidebeek en de DTS kunt u vinden op:

Ik ben enthousiast om studenten te gaan begeleiden in het verdiepen van hun relatie met God, met hen op outreach te gaan en op deze manier bezig te zijn met de Grote Opdracht uit Mattheüs.

Contact

Voor meer informatie over de Stichting Zendelingsvrienden en de mogelijkheden, kunt u contact met ons opnemen. Uw contact persoon is de heer Peter F. Walinga