Onze projecten

Stichting Zendingsvrienden ondersteunt diverse projecten. Lees onderstaand meer over alle projecten. Heeft u vragen over projecten of wilt u zelf een project aanmelden? Neem dan contact met ons op.

Christelijk Kinderoord Siloam

Christelijk Kinderherstellingsoord Siloam op Curaçao

Welkom bij Siloam Curaçao. Siloam is een Christelijk gezinsvervangend huis voor kinderen op Curaçao. Siloam Curaçao bestaat met name uit het Kinder Zorg Paviljoen, wat het primaire onderdeel is. Daarnaast wil Siloam ook dienstbaar zijn in hun omgeving door arme mensen te helpen met voedsel, kleding en andere benodigdheden. Robert en Durkje de Vries werken samen met verschillende vrijwilligers om zo de liefde van God te verspreiden op Curaçao.

"We maken Gods liefde praktisch door kansarme kinderen een gezinsvervangend thuis te bieden, waarin zij volledig tot hun recht kunnen komen. We richten ons hierbij specifiek op chronisch of terminaal zieke kinderen en kinderen die om diverse redenen niet thuis kunnen wonen.

Daarnaast richten wij ons op de mens in onze omgeving die leeft in armoede."

Om meer te weten te komen KLIK HIER

Contact

Voor meer informatie over de Stichting Zendelingsvrienden en de mogelijkheden, kunt u contact met ons opnemen. Uw contact persoon is de heer Peter F. Walinga

Neem contact op