Onze projecten

Stichting Zendingsvrienden ondersteunt diverse projecten. Lees onderstaand meer over alle projecten. Heeft u vragen over projecten of wilt u zelf een project aanmelden? Neem dan contact met ons op.

Grain of Wheat - Rusland

Hoop en leven brengen aan kinderen in nood in Rusland.

De nood is groot! Wereldwijd leven er naar schatting zo’n 100 miljoen kinderen op straat, meer dan 15 miljoen kinderen hebben één of beide ouders aan aids verloren en ruim 3 miljoen kinderen werken gedwongen in de prostitutie. Helaas blijft het niet bij deze cijfers. Er zijn zoveel kinderen van wie we niet eens weten dat ze thuis dagelijks mishandeld, gekleineerd of misbruikt worden. Ik, Boukje Fokkema, trek mij het lot van deze kinderen aan, omdat ik weet dat achter al deze feiten en cijfers gezichten schuil gaan. Jonge mensenlevens die leven tussen wanhoop en vrees. Kinderen die zonder dat ze het zelf door hebben een grote schade wordt toegebracht.

Voor deze kinderen wil ik mij inzetten. Ik wil kinderen in nood weer hoop geven, zodat ze weer kunnen gaan LEVEN. Van januari 2016 t/m december 2017 heb ik mij ingezet voor kinderen in nood in Siberië. Sinds september 2018 zit ik  voor onbepaalde tijd in Sint Petersburg.

Wilt u dit project verder volgen? → KLIK HIER

Contact

Voor meer informatie over de Stichting Zendelingsvrienden en de mogelijkheden, kunt u contact met ons opnemen. Uw contact persoon is de heer Peter F. Walinga

Neem contact op